ЯК ОТРИМАТИ ОДНОРАЗОВУ ВИПЛАТУ У 8 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ ФОПАМ ТА ЇХ ПРАЦІВНИКАМ У ДОДАТКУ «ДІЯ». ІНСТРУКЦІЯ

 


Від 14 грудня 2020 року фізичні особи підприємці та наймані працівники (застраховані особи) можуть подавати заявки на отримання одноразової допомоги від держави у сумі 8 тисяч гривень у рамках програми підтримки підприємців через карантин.

Відповідно до постанови уряду, заявки можна подавати до 21 грудня.

Текст постанови докладніше:

https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-nadannya-odnorazovoyi-materialnoyi-dopomogi-zastrahovanim-osobam-yaki-mozhut-vtratiti-dohodi-1233-091220

Згідно з нею, право на отримання одноразової допомоги у розмірі 8 тисяч гривень мають:

·        офіційно наймані працівники юридичних осіб або ФОПі

за КІЛЬКОХ УМОВ:

Ø основний КВЕД належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;

Ø організація, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;

Ø середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за ІІІ квартал;

Ø найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.

 

·        фізичні особи-підприємці

  Для ФОП також є кілька умов отримання матеріальної допомоги:

ü на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до переліку тих, стосовно яких вживають карантинні заходи;

Докладніше за посиланням:

https://diia.gov.ua/news/kvedy

ü Станом на 10 грудня здійснює діяльність понад 3 місяці;

ü сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;

ü якщо людина не є ФОПом та найманим працівником одночасно.

Увага! ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ, що виплата НЕ НАДАВАТИМЕТЬСЯ тим особам, які є одночасно фізичною особою-підприємцем та найманим працівником.

Крім того, при поданні заявки буде автоматично здійснюватися ПЕРЕВІРКА ВІДПОВІДНОСТІ основного виду економічної діяльності роботодавця переліку видів діяльності, стосовно яких було введено карантинні обмеження. Також автоматично перевірятимуться факти нарахування та сплати єдиного соціального внеску.

Перевірити зарахування стажу (сплату ЄСВ) і розмір заробітної плати можна за цим посиланням. Але вам знадобиться електронний підпис.

https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer?fbclid=IwAR2XFPWXT1dKvRnioa9kKira4JsCKWbyfpM-Ae87BrsLahWkpq2TJmBJf78


При цьому заява на виплату одноразової допомоги застрахованим особам подається до 21 грудня 2020 року включно.

Як отримати послугу на порталі

 Крім того, заява заповнюється ВИКЛЮЧНО В ЕЛЕКТРОННІЙ формі на ПОРТАЛІ «Дія»  або у  МОБІЛЬНОМУ ДОДАТКУ "ДІЯ".

ЯК ОТРИМАТИ ПОСЛУГУ НА ПОРТАЛІ?

Знадобиться кваліфікований електронний підпис для авторизації у порталі;

·        зареєструватися чи авторизуватися, якщо особа вже зареєстрована, у кабінеті громадянина на diia.gov.ua :

https://diia.gov.ua/

за допомогою електронного підпису або BankID;

·        Зайти у розділ  “Послуги” обрати “Одноразова матеріальна допомога ФОПам та найманим працівникам”;

( "Дія" автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.)

·        підтвердити поточне місце роботи; ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN;

( отримати кошти можна лише на особистий рахунок )

·        перевірити та надіслати заповнену заяву;

·        очікуйте повідомлення про зарахування виплати в банк.

ЯК ОТРИМАТИ ПОСЛУГУ У МОБІЛЬНОМУ ДОДАТКУ «ДІЯ»?

Електронна адреса:

https://go.diia.app/



·     завантажити додаток "Дія";

·        авторизувати у застосунку через свій Приват24, Monobank, або BankID НБУ;

·        у розділі "Послуги" натиснути "Отримати допомогу";

( "Дія" автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.)

·        ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. УВАГА – отримати кошти можна лише на особистий рахунок;

·        очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.

 


ЯК ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ:

У заяві автоматично формуються:

·        реєстраційний номер облікової картки платника податків АБО серія (за наявності)

·        номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

·        адреса місця проживання;

·        належність найманого працівника чи фізичної особи – підприємця до категорій осіб, які мають право на виплату одноразової допомоги (підтверджується шляхом проставлення відповідної позначки в заяві).

·        внести номер банківського рахунка заявника – за стандартом IBAN (одноразова допомога виплачується виключно на банківський рахунок. У разі відсутності банківського рахунку, його необхідно відкрити у будь-якому обраному банку),

 Заява вважається поданою у разі заповнення ідентифікованою особою всіх полів форми.

Зазначається, що у разі подання НЕДОСТОВІРНОЇ інформації допомога підлягає поверненню. Якщо особа НЕ ПОВЕРНЕ кошти добровільно протягом 10 робочих днів з дня надсилання рішення територіального органу Пенсійного фонду про відшкодування одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, вони будуть стягнуті державною виконавчою службою в примусовому порядку.

Рішення про відшкодування одноразової матеріальної допомоги буде розміщено на вебпорталі ПФУ з одночасним SMS-повідомленням, за наявності мобільного номеру телефону.

Джерело: урядовий портал

https://www.kmu.gov.ua/news/pidpriyemci-zmozhut-otrimati-odnorazovu-dopomogu-vid-derzhavi-u-diyi-z-14-grudnya

 


Коментарі