Перейменування вулиць: чи потрібно змінювати документи?

 

Чи необхідно змінювати документи після перейменування вулиць?


  Відповідь на це запитання  дали у Державній міграційній службі України.

  “Відповідь – ні, документи, що посвідчують особу, міняти не потрібно”, – зазначили у ДМС.

  Також там дали відповіді на наступні запитання.


– Якщо паспорт старого зразка (у вигляді книжечки), чи треба ставити новий штамп про реєстрацію?


– Ні, не потрібно. Відповідно до Закону України відомості про зареєстроване місце проживання (перебування) / зняте із зареєстрованого місця проживання (перебування) особи під час здійснення органом реєстрації відповідної реєстраційної дії до документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України (зокрема до паспорта громадянина України), або документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус, не вносяться.


– Чи треба міняти виписку про реєстрацію, якщо паспорт у вигляді ІD-картки?


– Документом, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його формування, є витяг із реєстру територіальної громади.

Особа може отримати витяг з реєстру територіальної громади через орган реєстрації, центр надання адміністративних послуг або застосунок “Дія” після електронної ідентифікації та автентифікації.

Важливо зазначити, що витяги, незалежно від форми (електронна або паперова), мають однакову юрид

Джерело : інформаційний портал « Юридичний факт»




Коментарі