ЯК ДІЗНАТИСЯ, ЩО Е-ЛІКАРНЯНИЙ ОФОРМЛЕНО УСПІШНО

 


Захворівши, ви звертаєтесь до лікаря, який проведе медичний огляд та призначить лікування. Якщо виявиться, що у зв'язку зі станом здоров'я потрібно “піти на лікарняний”, то медик створить медичний висновок про тимчасову непрацездатність, який дає право на грошову допомогу від Фонду соціального страхування України.

З 1 жовтня 2021 року усі заклади охорони здоров'я України перейшли на оформлення е- листків непрацездатності.

Відтепер працівники, захворівши, мають повідомляти роботодавцю номер електронного лікарняного.

(докладніше допис ЕЛЕКТРОННИЙ ЛІКАРНЯНИЙ ЛИСТ: ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРАЦІВНИКУ ТА РОБОТОДАВЦЮ?

https://www.blogger.com/blog/post/edit/1781339381633819439/3381496356808342152 )

Але є деякі нюанси, на які варто більш детально звернути  увагу у випадку оформлення листка тимчасової непрацездатності.

НА ЩОТРЕБА ЗВЕРНУТИ ОСОБЛИВУ УВАГУ

Під час створення лікарем МВТНу ПАЦІЄНТАМ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ ПЕРЕВІРИТИ КОРЕКТНІСТЬ ВВЕДЕНОЇ ЛІКАРЕМ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ОСОБУ (ПІБ ТА РНОКПП).

А ще ВАЖЛИВО ОТРИМАТИ СМС-ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я. Якщо таке повідомлення ви не отримали, перевірте актуальність внесеного в систему номеру телефону. Отримане повідомлення місить 16-значний номер МВНТ і підтверджує, що він був створений саме вам.

ЯК ДІЗНАТИСЯ, ЩО Е-ЛІКАРНЯНИЙ ОФОРМЛЕНО УСПІШНО

Є кілька способів отримання інформації про те, що ваш листок непрацездатності є Електронному реєстрі листків непрацездатності, а, отже, доступний вашому роботодавцю.

1) фактом підтвердження успішного формування електронного лікарняного є отримання другого смс-повідомлення, на цей раз від Пенсійного фонду України. Його ви отримаєте, якщо зареєструвалися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України і там зазначили саме цей спосіб комунікації.

2) застраховані особи, які увійшли до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису, мають можливість перегляду даних щодо їх тимчасової втрати працездатності - пункт головного меню «Тимчасова втрата працездатності».

ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, ЩО УСПІШНІСТЬ ФОРМУВАННЯ САМЕ ЕЛЕКТРОННОГО ЛІКАРНЯНОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД НАЯВНОСТІ ВАШИХ ДАНИХ В РЕЄСТРІ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ, ЯКИЙ ВЕДЕ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ. ЇХ МАЄ ПОДАТИ ВАШ РОБОТОДАВЕЦЬ!

В ЯКИХ ВИПАДКАХ  2 СМС-ПОВІДОМЛЕННЯ МОЖУТЬ НЕ ПРИЙТИ

1. Від електронної системи охорони здоров'я НЕ ПРИЙДЕ смс-повідомлення, якщо:

- в системі неактуальний ваш номер телефону;

- ви не обрали цей спосіб комунікації;

- у вас змінилися персональні дані (наприклад, номер паспорта), а ви не повідомили про це лікаря;

- якщо МВТН був помилково створений не вам.

АБО!

2. Від Пенсійного фонду України не прийде смс-повідомлення, якщо:

- в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України ви не надали згоду на дистанційне інформування та не обрали цей спосіб комунікації;

- в особистому кабінеті неактуальний номер телефону;

- ви офіційно не працевлаштовані або не перебуваєте в трудових відносинах на час формування медичного висновку;

- ви не є застрахованою особою і ваші дані відсутні в Реєстрі застрахованих осіб

- ваш роботодавець не подав ваші дані для внесення в Реєстр застрахованих осіб.

ВИ ПЕРЕВІРИЛИ, ВАШОГО ЛИСТКА НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ НЕМА В БАЗІ

Якщо електронний лікарняний не був сформований,   вам слід запитати у лікаря, чи надходила до медичної інформаційної системи відповідь від Електронного реєстру листків непрацездатності щодо результату обробки медичного висновку про тимчасову непрацездатність.

 Якщо отримано відповідь ”не знайдено страхувальника”, а пацієнт є застрахованою особою, необхідно звернутися до роботодавця

або на гарячу лінію Пенсійного фонду України за телефоном 0 800 503 753, щоб розібратись, де виникла помилка і усунути її протягом 5 днів.

АЛЕ!!!

Існують чотири виключення, у разі яких пацієнту видадуть ще ПАПЕРОВИЙ лікарняний:

● це продовження лікарняних, які було видано на папері до 01.10.2021;

● технічні помилки, які призвели до неможливості формування е-лікарняного, та які не було усунуто упродовж 5 днів;

● помилки при створенні медичного висновку та спливу строку (7 днів), протягом якого лікар мав можливість внести зміни;

● а також у разі всиновлення новонародженої дитини.

Джерело: інтернет- ресурс МОЗ України

https://moz.gov.ua/

 

Коментарі